طرح سرمایه‌گذاری

طرح سپرده‌گذاری بلند مدت تریدکیت، روشی مطمئن برای سرمایه‌گذاری است. این روش سرمایه‌گذاری برای افرادی که زمان کافی برای فعالیت و حضور در بازارهای مالی ندارند، ایجادشده است. اگر به دنبال کسب سود و درآمد دلاری مطمئن در بازار فارکس هستید اما زمان کافی برای انجام معاملات ندارید، بی‌شک طرح سرمایه‌گذاری تریدکیت برای شما بهترین انتخاب است. با شرکت در این طرح، بدون ریسک و به‌ راحتی سپرده گذاریتان را انجام داده و با آسودگی، سود ثابت خود را به صورت ماهیانه دریافت کنید. در نظر داشته باشید هرچه مدت زمان سرمایه‌گذاری شما بیشتر باشد، میزان بازدهی سرمایه گذاری شما بالاتر خواهد رفت.

طرح سرمایه‌گذاری

سرمایه‌گذاری بلند مدت روشی مطمئن برای سرمایه‌گذاری است. این روش سرمایه‌گذاری برای افرادی که نمی‌توانند زمان کافی برای فعالیت و حضور در بازارهای مالی صرف کنند یا مهارت و دانش کافی در این زمینه ندارند ایجادشده است.

.

سرمایه‌گذاری بلند مدت روشی مطمئن برای سرمایه‌گذاری است. این روش سرمایه‌گذاری برای %

بونوس خوشامدگویی

 “هیجان انگیزترین فرصت معاملاتی در انتظار شماست! به عنوان یک بروکر معتبر، ما به هر مشتری جدیدی که برای اولین بار واریز انجام می‌دهد، 40 دلار بونوس اضافه می‌کنیم…

صندوق سرمایه گذاری ترید کیت

به منظور حمایت و تشویق سپرده گذاران صندوق سرمایه گذاری ترید کیت به انجام معاملات، بروکر تریدکیت در نظر دارد، حداکثر تا %60 ارزش کریپتوکارنسی را به مشتریان وام پرداخت نماید

سرمایه‌گذاری بلند مدت

طرح سپرده‌گذاری بلند مدت تریدکیت، روشی مطمئن برای سرمایه‌گذاری است. این روش سرمایه‌گذاری برای افرادی که زمان کافی برای فعالیت و حضور در بازارهای مالی ندارند، ایجادشده است.

وام کال مارجینی

وام کال مارجینی، برای حمایت از تریدرهایی که کال مارجین شده‌اند و يا تمام سرمایه خود را از دست داده‌اند طراحی شده است. درک می‌کنیم که گاهی اوقات، بازار غیرقابل پیش بینی است و این می‌تواند به شکل سنگینی بر تریدرها تأثیر بگذارد.

بونوس

این طرح برای تمام کاربران تریدکیت فعال می باشد و حساب های ECN، PROECN روی MT5 در دسترس است، ما پاداش 50% را برای تمام واریزها در طول دوره پروموشن ارائه می دهیم.